Notícies

‘La mort de Guillem’ arriba als 646.000 espectadors en la seva estrena televisiva

La pel·lícula La mort de Guillem, dirigida per Carlos Marques-Marcet i produïda per Som*Batabat, Lastor Media i SUICAfilms es va estrenar simultàniament a TV3, IB3 i À punt el passat divendres 2 d'octubre de 2020 amb unes xifres d'audiència que s'enfilen fins als 646.000 espectadors. 

 

 

La història de Guillem Agulló, assassinat als 18 anys la matinada de l’onze d’abril de 1993 d’una ganivetada al cor per un grup d’extrema dreta, ha estat portada a la pantalla per Carlos Marques-Marcet. Estrenada primer el 24 d'agost de 2020 dins la secció ‘Málaga Premiere’ del Festival de Cine de Málaga, aquest passat divendres 2 d'octubre de 2020 va arribar a la televisió en una estrena simultània i en prime time a TV3, IB3 i À punt. Les xifres d'audiència aconseguides s'enfilen fins als 646.000 espectadors: 430.000 a TV3, 201.000 a À punt i 15.000 a IB3. 

 

La pel·lícula La mort de Guillem s’emmarca dins la campanya de mobilització social, política i de recuperació de la memòria #LaLluitaContinua  i que també inclou la publicació del llibre Guillem, de Núria Cadenas, al nostre segell editorial Amsterdam, del qual ja se n'han venut més de 6.000 exemplars. 

Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis i, també, l'anàlisi dels hàbits de navegació dels usuaris. Si continueu navegant, accepteu la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador per, si així ho desitja, impedir que aquestes siguin instal·lades en el seu disc dur, tot i que haurà de tenir en compte que aquesta acció podria ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Acceptar Com configurar